• KONTAKT 091/310-7007
  • VELIKI IZBOR PROIZVODA za uređivanje noktiju

DOSTAVA

 Trošak dostave

Trošak dostave ovisi o težini paketa. Početna cijena sa minimalnom težinom iznosi 29,99 kn. Ovisno o težini paketa povećava se trošak prijevoza. Konačan trošak dostave vidjljiv je u procesu narudžbe. Trošak dostave iskazan je u narudžbi. Kupac ima mogućnost odabira dostave - brza dostava, dostava u roku 2-3 dana te se prema tome formira druga cijena. Troškove dostave snosi kupac. Dostava se vrši samo na području Republike Hrvatske.

NAPOMENA: U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez adekvatnog razloga, FRANELA D.O.O. ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Povrat paketa

Stranka ima pravo vratiti paket u roku od 7 dana od dana zaprimanja paketa. Roba ne smije biti otvarana i oštećena. Kod povrata paketa vraćamo novac na žiro ili tekući račun nakon primitka robe na našu adresu. Stranka snosi trošak dostave i povrata paketa. Vraćamo samo vrijednost robe. Ne vraćamo  novac za nastale troškove slanja - primanja paketa  i troškove povrata paketa.

Rok isporuke

Proizvode koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi biti će isporučeni Kupcu najdulje u roku od 3 radna dan, pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 12h od ponedjeljka do petka, radnim radnom, računajući od dana narudžbe. U radne dane ne ubraja se: praznik, subota i nedjelja. Isporuka paketa Kupcu obavlje se isključivo radnim danom od ponedjeljka do petka. U slučaju da Kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora. Rok isporuke od 3 dana ne odnosi se na dostavu paketa na otoke i manja mjesta u Republici Hrvatskoj.

Kurirska služba

Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe Intereuropa d.o.o. Pakete isporučujemo na adresu Kupca. Ukoliko Kupac nije određeni dan u mogućnosti preuzeti paket jer nije bio u određenom trenutku dostupan tada paket dostavljamo drugi dan.

Oštećena pošiljka

Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod i u slučaju vidljivog oštećenja ima pravo odbiti preuzimanje istog te tražiti isporuku neoštećenog proizvoda. U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

Raspored dostave na otoke

1.Raspored dostave na otoke

Ponedjeljak

Utorak

Srijeda

Četvrtak

Petak

Subota

Nedjelja

Krk

x

x

x

x

x

Cres

x

x

x

x

x

Lošinj

x

x

x

x

x

Rab

x

x

x

x

x

Murter

x

x

x

x

x

Korčula

x

x

x

x

x

Pelješac

x

x

x

x

x

Vir

x

x

x

x

x

Pag

x

x

x

x

x

Hvar

x

x

x

x

x

Brač

x

x

x

x

x

Vis

x

x

Pašman

x

x

Ugljan

x

x

Ovi termini isporuke vrijede isključivo za pošiljke koje su naručene dva dana prije gore navedenih termina računajući radne dane.

Informacije o stanju pošiljke:

U slučaju problema sa isporukom paketa Kupac kontaktira direktno dostavnu službu Gls-a i rješava nastali problem sa dostavnom službom.

  • Radno vrijeme kontakt centra Gls-a je svaki dan od 08:00 – 18:00 sati.

  • Djelatnik kontakt centra Gls-a može dati informacije samo ako znate broj pošiljke paketa.

  • Kontakt dostavne službe GLS

U slučaju kada Kupac želi provjeriti gdje se nalazi paket, tada sve informacije može pogledati na linku  https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Navedeni telefonski brojevi su informativni. U trenutku izdavanja obavijesti su važeći. Prodavatelj ne snosi odgovornost u slučaju promjene broja telefona express terminala Intereurope za netočnu informaciju.

1.Raspored dostave na otoke i manja naseljena mjesta u suradnji sa Hp-om i isporuka robe unutar 48-168 sati

Za ova poštanska mjesta nakon primitka narudžbe poslati ćemo Vam za istu narudžbu ponudu sa uvećanim troškovima dostave. Narudžbu je moguće uplatiti samo na žiro račun ili on line kartičnim plaćanjem.  Vašu narudžbu ćemo zaprimiti ali ne i obraditi dok ne primimo novac na naš račun ili potvrdu uplate.

Za ovu dostavu nema usluge obavještavanja stranke putem SMS-a i e-mail o terminu dostave paketa.

mjesto

broj pošte

mjesto

broj pošte

mjesto

broj pošte

Babine Kuće

20226

Molat

23292

Soline

23287

Babino Polje

20225

Nečujam

21432

Soline

20226

Blato

20225

Njivice

20226

Srednje Selo

21430

Božava

23286

Okuklje

20224

Stomorska

21432

Brbinj

23285

Olib

23296

Suđurađ

20223

Brgulje

23292

Pasadur

20290

Susak

51561

Donje Selo

21430

Polače

20226

Sušac

20290

Dragove

23286

Polje

23287

Šipanjska Luka

20223

Drvenik Mali

21225

Pomena

20226

Tatinica

20226

Drvenik Veliki

21225

Premuda

23294

Uble

20290

Glavat

20290

Pristanište

20226

Unije

51562

Gornje Selo

21432

Prožura

20224

Veli Iž

23284

Goveđari

20226

Prožurska Luka

20224

Veli Rat

23287

Grohote

21430

Prvić Luka

22233

Velika Loza

20226

Ilovik

51552

Prvić Šepurine

22234

Verunić

23287

Ist

23293

Rava

23283

Zaglav

23281

Kaprije

22235

Rivanj

23291

Zaklopatica

20290

Koločep

20221

Rogač

21430

Zapuntel

23292

Korita

20224

Ropa

20225

Zlarin

22232

Kozarica

20225

Sali

23281

Zverinac

23286

Lastovo

20290

Saplunara

20224

Zverinac

23291

Lopud

20222

Savar

23285

Žirje

22236

Luka

23282

Sestrunj

23291

Žman

23282

Mali Iž

23284

Silba

23295

Maranovići

20224

Skrivena Luka

20290

Maslinica

21430

Sobra

20225

 

 

Proizvod (kom: ) je dodan u košaricu.