Trošak dostave
Trošak dostave ovisi o težini paketa. Početna cijena sa minimalnom težinom iznosi 29,99 kn. Ovisno o težini paketa povećava se trošak prijevoza. Konačan trošak dostave vidjljiv je u procesu narudžbe. Trošak dostave iskazan je u narudžbi. Kupac ima mogućnost odabira dostave - brza dostava, dostava u roku 2-3 dana te se prema tome formira druga cijena. Troškove dostave snosi kupac. Dostava se vrši samo na području Republike Hrvatske.
NAPOMENA: U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez adekvatnog razloga, FRANELA D.O.O. ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.
Povrat paketa
Stranka ima pravo vratiti paket u roku od 7 dana od dana zaprimanja paketa. Roba ne smije biti otvarana i oštećena. Kod povrata paketa vraćamo novac na žiro ili tekući račun nakon primitka robe na našu adresu. Stranka snosi trošak dostave i povrata paketa. Vraćamo samo vrijednost robe. Ne vraćamo novac za nastale troškove slanja - primanja paketa i troškove povrata paketa.
Rok isporuke
Proizvode koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi biti će isporučeni Kupcu najdulje u roku od 3 radna dan, pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 12h od ponedjeljka do petka, radnim radnom, računajući od dana narudžbe. U radne dane ne ubraja se: praznik, subota i nedjelja. Isporuka paketa Kupcu obavlje se isključivo radnim danom od ponedjeljka do petka. U slučaju da Kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora. Rok isporuke od 3 dana ne odnosi se na dostavu paketa na otoke i manja mjesta u Republici Hrvatskoj.
Kurirska služba
Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe Intereuropa d.o.o. Pakete isporučujemo na adresu Kupca. Ukoliko Kupac nije određeni dan u mogućnosti preuzeti paket jer nije bio u određenom trenutku dostupan tada paket dostavljamo drugi dan.
Oštećena pošiljka
Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod i u slučaju vidljivog oštećenja ima pravo odbiti preuzimanje istog te tražiti isporuku neoštećenog proizvoda. U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.
Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
Termini dostave za otoke
Dostavu na otoke Intereuropa vrši po slijedećem rasporedu:
-
ponedjeljak: Cres, Lošinj, Ugljan, Pašman, Hvar, Krk
-
utorak: Rab, Brač, Krk, Pag, Korčula, Pelješac
-
srijeda: Hvar, Krk
-
četvrtak: Cres, Lošinj, Ugljan, Pašman, Krk
-
petkom: Brač, Pag, Vis, Korčula, Krk, Pelješac
Ovi termini isporuke vrijede isključivo za pošiljke koje su naručene dva dana prije gore navedenih termina računajući radne dane.
Informacije o stanju pošiljke:
U slučaju kada Kupac želi provjeriti gdje se nalazi paket, tada sve informacije možete pogledati na: www.intereuropa.hr/ietracking. Na e-mail Kupca šaljemo broj pošiljke.
U slučaju kada Kupac želi provjeriti telefonskim putem gdje se nalazi paket , tada sve informacije Kupac može saznati na slijedećim brojevima telefona, zavisno od terminala.
Telefonski brojevi i e-mail adrese express terminala Intereurope
Navedeni telefonski brojevi su informativni. U trenutku izdavanja obavijesti su važeći. Prodavatelj ne snosi odgovornost u slučaju promjene broja telefona express terminala Intereurope za netočnu informaciju.